۶ پاسخ

میگم همون فاموتیدین بسه داروی دیگ ندم همش ضرره

ولی فاموتادین ب بچه من نساخت شاید واسه اون باشه

سیتریزین ک خودش خواب اور واسه اون‌نیست

از دومپریدون و سیتریزین نخواهد بود؟

دختره منم دو روز بود اینطوری شده بود . احساس کردم شیر خودم سیرش نمیکنه . بهش شیر خشک دادم ، قشنگ خوابید.

فکرکنم گشنه میمونه دقیقا پسرم توی ۶ماهگی همینطوری شده بود هر ۴۰دقیقه از خواب بیدار میشد

سوال های مرتبط