۱ پاسخ

هر دو خوبن. هر کدوم بسازن
سن کم اکثرا اول با سیتریزین شروع میکنن.
کرم آبرسان هم حتما به پوستش بزن

روبیکا گروه آلرژی داریم شمارم را میزارم دوست داشتی روبیکا پیامم بده لینک بهت بدم بتونی از تجربه مامان ها استفاده کنی
09378697074

سوال های مرتبط