ارتودنسی دادم راحت گرفت
باید من بیام 😂😂😂😂
من دو مدل گرفتم نگرفت بیخیال شد،همچین چیز خوبیم نیس برا رفلاکس خوبه اما اگرم عادت کرد تازه ی دغدغه دیگه اضافه میشه ب اسم از پستونک گرفتن
من از همین گرفتم براش نمیگرفت بعد دکتر گفت آب قند درست کن پستونک بزن بهش بزار دهن بچه میگیره منم همین کارو کردم الان میگیره
ارتودنسی
یکی بزن رو لپش همونجور ک میدی دهنش میگیره اروم بزن رو لپش
یکی هم یکم فشارش بده تو دهنش من اینکه میزدم رو لپش راحت میگرفت خودش
اولش سخته ولی میگیره
من نمیدونم این خیلی شبیه اونته؟شبیه ساز همونه؟
دختر من هی اور شی نگرفت اونت گرفتم یکم پس میزد ولی ب سختی عادتش دادم خیلی خوبه اگ بگیره
تلاشت و بکن چندتا فلق داره انجام بده شاید گرفت
اتفاقا اینا خیلی خوبن شبیهه نرمی سینه مادره
بااب خوردنی بشورش بده بهش بدون اینکه خشکش کنی من ایطور میکردم تاگرفت
بعضی وقتا بیخیال شو
بچه های من هیچکدوم نخوردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.