۱۱ پاسخ

اونت بده

اره بیبی لند خیلی خوبع
اگه نگرفت برو سراغ اونت
ولی چون باید عوضش کی چند وقت یکبار یچیز قیمت مناسب بخر

من بی بی لند دادم گرفت خیلیم دوسش داشت عوض کردم اونت دیگه نگرفت😁من کلا ندادم دیگه

من اونت میدم عالیه

اونت خوبه

من ارتودنسی دکتر بروانز گرفتم دختر بدش میاد بعد بی بی لند ساده گرفتم فقط اونو دوست داره

اونت

من بی بی لند ارتودنسی میدادم گفتن مارک خوبی نیست اونت گرفتم

من هی اورشی گرفتم میخوره

اونت بیشتر بچه ها میگیرن

من از این ساده ها میدم

سوال های مرتبط