بخور
من میخورم مشکلی نداشتم تا حالا
من که زیاد خوردم
چ حرفایی میزنن😐
من از اول بارداری تقریبا هرروز صبحانه کره گاوی میخورم
نمیدونم اولین بارمه میشنوم چون من دوسه ماهی هس صبحانه کره محلی با شیره انگور میخورم
من تا حالا نشنیدم .هفته ای چندبار میخورم
والا من از اول بارداریم صبحانه با عسل خوردم در حد صبحانه فک نمیکنممشکلی ایجاد کنه
من که میخورم چنین چیزی هم نشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.