۸ پاسخ

بخور

من میخورم مشکلی نداشتم تا حالا

من که زیاد خوردم

چ حرفایی میزنن😐
من از اول بارداری تقریبا هرروز صبحانه کره گاوی میخورم

نمیدونم اولین بارمه میشنوم چون من دوسه ماهی هس صبحانه کره محلی با شیره انگور میخورم

من تا حالا نشنیدم .هفته ای چندبار میخورم

والا من از اول بارداریم صبحانه با عسل خوردم در حد صبحانه فک نمیکنم‌مشکلی ایجاد کنه

من که میخورم چنین چیزی هم نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا✨️ مامان هدیه های خدا✨️ هفته سی‌وچهارم بارداری