۱۰ پاسخ

نه عزیزم همه که نمیتونن بخورن با این وضعیت گرونی و... نگران نباش ایشالا هیچی نیست

ن عزیزم خدا لعنتشون کنه با این گرونی واقعا نمیشه هرروز خورد

ن‌ کلا هم نخوری مشکلی پیش نمیاد ولی بخوری بهتره

نه گلم همون مکملایی که میخوری کافیه کل ویتامینارو داره همون

بچه مواد خودشو از بدن ما میگیره
قربونت مشکلی نیست منم نتونستم بگیرم خیلی وقتها خب نیست دست آدم خالیه و آدم ضروریات دیگه داره نمیرسه و نخریدم و نخوردم

نه چیزی‌نمیشه
من کلا لبنیات نمیتونم بخورم

اصلا نگران نباش، یکی از آشناهای ما سر دو تا بچه هاش ویار خیلییی سخت داشت، غذا هم نمیتونست بخوره چه برسه آجیل و میوه. ولی بچه هاش کاملا سالم بودن

من تا حالا بزور یه بار آجیل خوردم فقط مکمل ها هستن و استفاده میکنم اصلا نمیتونم نه آجیل یا چیز های مقوی بخورم

نه گلم مشگلی پیش نمیاد

نه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری