چرا نینی من نمیاد چیکار کنم خانوما ؟،؟

۶ پاسخ

واسه منم نمیومد🤣🥲 با امپول فشار زایمان کردم

ب وقتش خودش میاد عجول نباش دختر

خوب دوست نداره ازجی گرم و نرم بیرون بیاد😂😂😂😂

اسکوات بزن، پله بالا پایین کن، جارو برقی بزن، حموم اب گرم بشین، شربت خاکشیر بخور ، روغن کرچک بخور ، رابطه بدون محافظت داشته باش

خوش میگذره بهش😂

جا خوش کرده

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی