دکتر ما گفت یکسالگی ببریم
بله
شش ماهگی گفتن بیار
بردم متخصص استرابیسم و اینا مخصوص کودکان
۱ماهگی که بردم گفتن ۶ماهگی بیار که هنوزم نبردم
نه .
باید حتماً ببریم؟؟ من نمیدونستم
چکاب چی هست ؟؟
بمن نگفتن
من دخترم دو هفته زود دنیا اومده ،باید ببرمش؟
ب من گفتن ۶ماهگی ببرم ک نشدبرادوشنبه نوبت گرفتم ببرم پسرمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.