۷ پاسخ

دکتر ما گفت یکسالگی ببریم

بله
شش ماهگی گفتن بیار
بردم متخصص استرابیسم و اینا مخصوص کودکان

۱ماهگی که بردم گفتن ۶ماهگی بیار که هنوزم نبردم

نه .

باید حتماً ببریم؟؟ من نمی‌دونستم
چکاب چی هست ؟؟

بمن نگفتن
من دخترم دو هفته زود دنیا اومده ،باید ببرمش؟

ب من گفتن ۶ماهگی ببرم ک نشدبرادوشنبه نوبت گرفتم ببرم پسرمو

سوال های مرتبط

مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 مامان محمــد صــدرا👶🏻🫀💋 ۹ ماهگی