خانوما واسه بیمارستان چ شیر خشکی ببریم؟

۵ پاسخ

من ببلاک بردم دخترم هنوزم ببلاک میخوره

چیزی نبر
لازم باشه بهت میگن چی بخری همون لحظه

ببلاک

اگه وزنش کم بود براش آپتامیل میبرم اگه وزنش خوب بود براش نان میبرم

بی‌بیومیل عالیه

سوال های مرتبط

مامان مامان💗.💙 مامان مامان💗.💙 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی