خانوما واسه بیمارستان چ شیر خشکی گرفتین؟؟؟

۷ پاسخ

حتمااا ببرا با سورنگ بده من ینی به غلط کردن افتادم پسرم از گشنگی یه سر جیغ میکشیدددد تا خود صب عنترا میگفتن نه شیر نده شیر نده اومدم خونه دادم طفلی راحت خابید

اپتامیل

ببلاک

نان یک

اپتامیل گرفتم دوروز ک اونجا بودم خودم اصن شیز نداشتم ک نزدیک ۱۰ شماره بیشتر خورد

اجازه نمیدن شیرخشک بدی

هیچی. نیازی نشد

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان💗.💙 مامان مامان💗.💙 ۱۲ ماهگی