فکرکنم برفکه خیلی ام درد داره
این برفک دهان هستش یا میگن آف دهان هستش ببر دکتر بهش قطره میده خوب میشه دلیلش هم اینکه یا سر شیرش آلوده بوده یا دستش توی دهنش کرده
دختر منم همینجوری شد سریع بردم دکتر قطره داد خداروشکر خوب شد گفت شیشه اش اینا رو هم بشورم با آب نمک و استایل کنم
پستونک و هرچی که دهنش میبره رو مدام بشور...دستاشو مدام بشور ..داروی برفکم خوب استفاده کن ..بچه اذیت میشه
ی پارچه تمییز دورت انگشتت ببند بعد بکش رو زبونش اگه پاک شد رفلاکس شیره اگه پاک نشد برفکه دکتر بهت دارو میده خوب میشه اما اگه رسیدگی نکنی بخاطر درد زیاد ک داره کم اشتها میشه شیر نمیخوره وزن از دست میده
احتمالا برفک
اگر رفلاکس داره و استفراغ میکنه میتونه بخاطر استفراغاش باش
رد شیر نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.