دهن مردمو میتونید ببیندید؟نه
پس لطفا زندگی کنید و اعصاب خودتونو و و همسرتون و اون کوچولو رو با این حرفایه بی معنی بهم نریزید،شما الان فقط باید آرامش داشته باشید عزیزم،ماشالله وزن نی نی هم عالیه🥰
نه خوبه
دختر منم 3300 بود با قد 52
دختر اولم 3 کیلو با قد 49 بدنیا اومد، اولش کوچولو موچولو بود ولی خوب بعدش تپلی شد جوری که الان اضافه وزن داره😃
دختر من ۲۸۰۰به دنیا اومد
هررکی میدید میگفت چرا کوچیکه😐انگار من تصمیم گرفته بودم بچم ریز به دنیا بیاد
اصلا هم مهم نیاشه برات مردم حرف مفت زیاد میزنن سرش سلامت باشه قد و وزن رشد میکنه
اگر شیر خشکی باشه ک تا یکی دو ماه دیگه از همسناش تپلی تر هم میشه ..
قدش❤️❤️
من پسرم ۳کیلو بود قدمش ۴۸
دقیقا مثه دختر من ک به دنیا اومده بود
هنوزم همه میگن چه ریزه مهم اینه رشدش طبق نمودار خوب باشه بیخیال حرف بقیه
نه خیلی هم نرماله.
تنش سالم باشه رشد میکنه.
اگه دوباره بهت گفتن بگو تو یکی بزا درشت تر از این 😂
دختر منم ۳۱۰۰دنیا اومد قدشم ۵۰☺️،تازه چون بستری شده بود وزنش شد ۲۶۰۰
ن خوبه من دخترم ۲۳۰۰ بدنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.