۵ پاسخ

نگران نباش تنها نیستی 🫠🫠

من پس از همه ی این کارا ،بچم پی پی کرد سزارین شدم

🤣🤣پس من تنها نیستم

منم منتظرم بیاد نمیاد🤦🏻‍♀️

چون ما دچار زایمان دیررس شدیم 🙃

سوال های مرتبط