مادرا که واکسن 4 ماهگی زدید..کجامیزنن؟.

۴ پاسخ

من دیروز زدم دوتا خوراکیه دو تا تو رون بچه میزنن فقط خیلی مراقبش باش مخصوصا شبا قطره شو زودتر از تایم بده تب نکنه

توران میزنن دوتا

واکسن دو ماهگی رو میگن دوتا هست
واکسن چاار ماهگی هم دوتاس؟؟؟؟؟

ران میزنن تا جایی ک میدونم

سوال های مرتبط

مامان پایار ودیار🩵 مامان پایار ودیار🩵 ۱ سالگی
مامان پسرام🤎🧸 مامان پسرام🤎🧸 ۱ سالگی