۳ پاسخ

نه دیگه کم کم شروع کن شبا بیدارش نکن تا عادت نکنه بزار هروقت خودش بیدار شد شیر خواست بهش بده مهم هفته اول بود که هر دو ساعت بدبش

من به بچم میدم ماه اول از ۳۱۰۰رسید به ۴۲۵۰ الان یه هفته دیگه ببرم ببینم وزنش چقد شده.برا بچه من دل‌درد و اینا نداره البته من قطره اینفاکول از ده روزگی شروع کردم که کولیک نشه

من دادم نساخت بهش بالامیورد

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد