۷ پاسخ

هیچی 🤣
منم نزدم چون حوصله دردسراش نداشتم واقعا

باید واسه مدرسه همه واکسناشو زده باشه

واکسن قبلیاشم هیچی میشه

خیلی واکسن مهم و موثری هستش
دو تا سه گانه و واکسن فلج اطفال خوراکی
سه گانه کزاز دیفتری سیاه سرفه
بچه ها اکثرا با خاک یازی میکنن زخمی میشن عامل کزاز تو خاک هست از راه زخم وارد بدن میشه
کزاز بیماری کشنده هستش
سه گانه سرخک سرخجه اوریون
سرخجه و اوریون بیماری هستن که خیلی عوارض جانبی دارن خدا نکرده کسی بدون زدن واکسن دچار بشه یکی عوارضش نازایی هستش،
سرخجه در زمان بارداری اتفاق بیفته باعث سقط یا باعث بیماری مادر زادی میشه
فلج اطفال خوراکی هم که معروفه همه می‌شناسن
مختصر گفتم
به هر حال زدن واکسن ۱۸ ماهگی لطفی در حق بچه و خودتون

اگر بخاطر ترس اینک بچ تب میکنه و نمیتونه ی روز کامل راه بره نمیزنی
بزرگترین اشتباه رو میکنی
مهم ترین واکسن باید حتما زده بشه
دقیقا مثل واکسنای قبلی هستش
اصلا نگران نباش
ببر بزنن نهایت ی روز اذیت داره بعضیا براشون سبک هستش اصلا تب هم نمیکنن

اتفاقات ناجوری میوفته😆
انگار واکسن قبلیارو هم نزدی دوزشون کامل نمیشه

چرا نزنی مهم عزیزم بیماری میاره

سوال های مرتبط