۷ پاسخ

منم تا صبح از گشنگی خوابم نبرد تا انجام دادم

تا ساعت ۱۲ میتونی بخوری چیز پروتیینی بخور

۸ ساعت ناشتا کافیه اشتباه منو نکن ۱۲ ساعت ناشتا بودم رفتم اونجا فشار افتاد گلوکز رو با اب سرد خوردم دلپیچه گرفتم خانم گفت چرا اینقدر ناشتا موندی

منکه نتونستم چایی خوردم لواشکم خوردم حتی 😂😂 آخرشم آزمایش دادم

اخر ساعت یه لیوان بزرگ شیر بخور
حداقل تا ۵ صبح گشنه نمیشی
سر صبح هم برو ازمایشگاه شربت و زود بخور
تا سه مرحله اول زیاد اذیت نمیشی
فقط مرحله اخر اذیتت میکنه

من همش آب میخوردم تا شکمم پر بشه

مجبوری

سوال های مرتبط

مامان بهراد😍👶 مامان بهراد😍👶 ۱۰ ماهگی