بچه ها از کی اتاق نینی میچینین من خریدم میگم بچینم بره دگ‌همرو جمع کردم اتاق

۱۱ پاسخ

خیلی زوده گرد و خاک میشه وسایلا

بزار تو هفت ماه رفتی بچین کم کم چون زوده از الان بعدشم هی میبینی انتظار باید بکشی دیرتر میگذره واست

هرچه زودتر بهتر هفته های بالا سنگین تر میشی سختت میشه

آره بچین خوب خریدی

آره، ماه بعدی همش خستت میشه،

میتونی بچینی ولی لباساشو نشور یا خیلی باز نکن خاک میگیره

من اخر این ماه میچینم

والا منم دوست دارم چیزی میگیرم بچینم
الان دو روزه فقط فرش وپهن کردم تخت وسرهم کردم
عین این دو روز همش بیکار میشم میرم هی نگاه میکنم و میشینم اونجا😂
به نظرم اینجوری تاآخرش هم دیرتر میگذره هم دیونه میشم🤣

الان اگر بچینین یه مزایایی داره یه معایبی
اگر بچینی بچه کوچیک بیاد همه وسایلارو دست میزنن

من ب امیدخدا ۱۴ که عیده مامانم همه رو میاره دیگه کم کم میچینم اتاقشو😍

الان خیلی زوده همشون کثیف میشن

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🥲❤️ مامان علی آقا🥲❤️ ۴ ماهگی
مامان فراز 💙✨ مامان فراز 💙✨ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری