میترسم شیرم‌ کم بشه سیر نشه چون سزارین شدم

۴ پاسخ

شما غذاتو دوبله سوبله کن
پشت بندش چای و مایعات هم بخور
قول میدم شیرت رگ میکنه

سزارینی ها هم شیرشون دیر میاد
میتونی دوروز اول شیرخشک با قطره چکان بدی

چه ربطی به سزارین داره؟

مبارک باشه عزیزم

مبارک باشه عزیزم 🥰
مقدار شیر مهم نیست مغز داشتنش مهم چیزهای مقوی بخور مثل شیریادام

سوال های مرتبط