سلام
نظرتون راجع به اسم نیکی چیه؟

۶ پاسخ

هر اسمی ک ب دل خودت میشینه و قرارع با عشق صداش کنی و عاشقشی قشنگه

اسم قشنگیه

خیلی اسم قشنگیه

منم میخوام اسم دخترم رو بذارم نیکی

خیلی قشنگه

بااحترام چون نظر خواستین میگم مورد سلیقه من نیس

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۵ ماهگی
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماه کوچولوی من مامان ماه کوچولوی من ۸ ماهگی
مامان نلا مامان نلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی