چیزی میدی برا قدش؟ یا مصرف لبنیاتش بالاس؟ بااینکه ژنتیک؟😅
پسر من 92 بود والا اینجوری باعث میشه خیلی لاغر دیده میشن
عزیزم بچه های که توی یک سن خاص کودکی رشد قدشون زیاده توی نوجوانی رشدش کم میشه و برعکس....
من به چشم دیدم....
ان شاالله که بچه شما قدش همونطور که دوس دارید بشه
دختر من ۸۴بود قدش
دخترم ۸۰ قدشه ۱۰وزنشه هیچی نمیخوره
خیلی ناراحتم بره وزن و قدش
امیدوارم پسر منم قد بلند بشع البته هنوز خبر ندارم چند سانتع یک سالگی ۸۱ بود خدا پسرتونو حفظ کنه
ماشالله بهش چشم بد ازش دور
۸۶ بود
خودمو باباش قد بلند هستیم
اگ الان نمیان بگن دروغ میگین🙂
۸۸ بود
پسر منم ۸۷ هست
ماشالا خیلی خوبه عالیه
هزار ماشاءالله
حالا خودت چشم نزنی بچه رو😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.