می‌خوام برم آزمایش قند بدم از شیرینی جات متنفرم خدا بخیر کنه

۳ پاسخ

یخ ببر خنک بخور تو فضای باز

کاش منم متنفر بودم برعکس عاشق شیرینیم قندمم بالاست🥲

زیاد شیرین نیس محلوله

سوال های مرتبط