من هم تیرویید کم کار دارم قرص میخورم
هم دیابت بارداری گرفتم که انسولین میزنم
رژیم غذایی بگیر
نون خشکه جو
پنیر کم چرب یا لاکتیکی
ماست و شیر کم چرب بخور
نون لواش و برنج و ماکارونی شیرینی وقند نخور
میوه فقط پرتقال گریپ فوروت کیوی خیار
کاهو زیاد بخور کدو توی ماست رنده کن بخور
۱۰۳ دیابت محسوب نمیشه
رعایت غذایی باید کنی
منم قند ناشتام ۱۰۰ بود ، دیروز جواب آزمایشم اومد شده ۸۵
فقط رعایت غذایی
قند مصنوعی کلا حذف کن ، نون بیشتر نون جو بخور ، برنج کم بخور
ناشتا
اگه بعد صبحانه باشه ایرادی ندارع تیروئید هم اشکالی ندارع بهت دارو میده
۱۰۳ناشتا یا بعد صبحانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.