سلام مامانای گل
مادران دیابتی برای شام‌ چی میخورین؟؟؟

۲ پاسخ

گوشت با اشکال پخت مختلف-ماهی-تخم مرغ-عدسی-بدون نون یا نهایتا یه تکه نون جو

من برای سروش قدم لب مرز بود هر کاری می کردم اصلا نمیومد پاین جایی رسید گفتن باید آنسلین تزریق کنی منم نکردم از بس جلو خودمو گرفتم بد تر شده بودم دیگه دوماه آخر زدم به بی خیالی هر شب بستنی میخوردم ماست و شیر و دوغ میخور دم عالی بو هنوز مزون تو دهنمه😂😂 یه کیلو بستنی رو یه نفر یه شبی. تموم می کردم

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وششم بارداری