۴ پاسخ

روز چهلم بعد زایمان،مادرونوزاد باهم به حمام میرن،اول مادر غسل چله میکنه مثل همون غسل معمولی فقط نیت چله بعدزایمان رومیکنی بعد شستن نوزاد ،شونه نو که تابه حال استفاده نشده یه بزرگتر باید انجام بده نه خودت به تشت آب هفت بار چهارقل میخونه درحال خوندن چهارقل چهل بار شونه رو داخل اب میزنه،بعدش شما بچه رو میگیری توی بغلت روبه قبله میشینی،کسی که داره چله شما ونی نی رو میبره هفت بار باکاسه از اون اب چهار قل خونده شده اول میریزه رو سرت هربار میریزه باید بگه به نیت بریدن چله زائو،هفت بار شانه راست،هفت بارشانه چپ ،دوباره هفت بار روی سرت،بعد از همون اب هفت بار میریزه روسر نی نی به نیت بریدن چله نوزاد این دعا و هم یکبارمیخونه

تصویر

فک کنم باید چهل تا کاسه اب بریزی رو خودت
منکه سر دخترم انجام ندادم

یعنی چی

سلام مامان تیام. من آتلیه آنلاین دارم با قیمت بسیار مناسب و با آتلیه واقعی مو نمیزنه کارم با همه جا متفاوته برا نوزادی ماه‌گرد تولد بارداری و... خواستید روبیکا پیام بدید نمونه کار بدم09043693316 هزینه هم بعداز تحویل کار✅✅

سوال های مرتبط