۶ پاسخ

منم ۱۲ فعلادهنوز ازمایشو پیش دکترم نبردم‌
نمیدونم چی میخواد بگه

اره من قبل بارداری ۱۵ بودم الان شده ۱۰ 😑
منم روزی دوتا قرص میخورم

منم ذخیره اهنم شده بود 5
هفته ام پایینتر بود خیلی
روزی دوتا قرص اهن میخورم
دکترم گفت نیم ساعت قبل شام دوتاشو باهم بخورم
یا دو ساعت بعد از شام
دوتاش باهم جذب بالاتری داره
خودتم رعایت من که هیچ لبنیاتی بعدش نخوری
با قرص کلسیم نخوری
چایی نخوری
عدسی و گوشت قرمز و مغزیجاتم زیاد بخور
من الان ذخایرم شده 30
یه درصدم خیلی پایین بمونی برات امپول اهن مینویسه
نگران بچه ت نباش
بچه نیازشو از بدنت میگیره

من فروفوروت میخورم دکترم گفت موقع خوردن تو لیوان آب چند قطره لیمو ترش تازه بچکونم جذب آهن چندبرابر میشع،و واقعا هم شد و ماه بعد ک آزمایش دادم رفت بالا

من آهنم ۸بود باردار شدم دیگه آزمایش ندادم ببینم بالا آمده یا نه
دکتر قرص آهن فرفورت گاین داده ب من فولیک اسید داره

چرا آهن دو ظرفیتی دکتر بهت نداد؟ اگه خیلی پایین باشه نزدیک زایمان بهت سرم آهن میدن بزنی

سوال های مرتبط