من از چهل روزگی شروع کردم به خوردن غذا های روز مره ولی اگه چیز نفاخ بخورم حتما بعدش یه چیز گرم میخورم یا زیره دم میکنم
تخم گشنیز رو بکوب (همون موقع دم باید کوبیده شه نباید کوبیده شده بزاری کنار) دو تا قاشق مربا خوری
اب جوش بریز روش درش یه نعلبکی بزار یه پنج دقیقه بعد از صافی ردش کن خودت بخور
دوتا قطره چمون کامل هم به بچت بده
همه بادای تو دلش در میان😂
اگه روش سنتی رو اوکی هستی
پزشکی فقط اینفکول اورجینال
من هرچیزی با طبع سرد بخورم کولیکش دیوونه ام میکنه🥲 مثلا خیار_ آلوچه_ گوجه_ و حبوبات و ذرت و حتی نشاسته ذرت🥲
با مصلحشون هم میخورم ولی فایده نداره بازم کولیکش با اینا اوج میگیره
من فقط گوشت مرغ ماهی برنج انواع غذاها بااین سه مورد میخورم 😕🤦♀️
برای دخترمن حبوبات اثرمیذاره غیرازاین همه چی میخورم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.