۵ پاسخ

منم همینطورم عزیزم
صبحا ک‌پامیشم بزور از جام بلندمیشم از شدت درد لگن و بیکینی بخصوص سمت راستی بیکینیم‌خیلی درد میکنه

ی شیاف پروژسترون بزار و استراحت کن

طبیعیه نی نی بزرگ میشه و باید جا باز بشه براش

فقط استراحت

طبیعیه عزیزم بچه فشار میاره ب لگن ب تدریج تو کاهای اخر بیشترم میشه دردش🫠

سوال های مرتبط

مامان ماوی🥹🩵😍🫠 مامان ماوی🥹🩵😍🫠 هفته سی‌ونهم بارداری