۴ پاسخ

قبلا خیلی خوب می خورده . الان خیلی حجم غذا خوردنش کم شده . حتی گاهی بعضی وعده ها رو هم نمیخوره 😕

فقط یک وعده صبحانه میخورن..اونم با هزار دلقک بازی
نه میوه نه ابمیوه
فقط شیرخشک
گاهی هم مویز یا ی بیسکوییت ساقه طلایی
هیچی خوراک ندارن پدرمو در اوردن

والا یه دو ماهی هست غذا نمیخوره اصلا 😞😞🤦🤦

بعد از یسال چس مثقال🤣

سوال های مرتبط