قبلا خیلی خوب می خورده . الان خیلی حجم غذا خوردنش کم شده . حتی گاهی بعضی وعده ها رو هم نمیخوره 😕
فقط یک وعده صبحانه میخورن..اونم با هزار دلقک بازی
نه میوه نه ابمیوه
فقط شیرخشک
گاهی هم مویز یا ی بیسکوییت ساقه طلایی
هیچی خوراک ندارن پدرمو در اوردن
والا یه دو ماهی هست غذا نمیخوره اصلا 😞😞🤦🤦
بعد از یسال چس مثقال🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.