۶ پاسخ

دقیقا روز تخلیه باید تمام کنتور رو بخونه بنویسه عکس بگیره ببره پیشخوان همونجا براش قبض صادر میشه تسویه میکنه

اون قبلی تا تاریخی که بوده باید پرداخت کنه

باید صاحب خونه همه قبض هارو تسویه کنن بعد از زمانی که مستاجر بشینه مال مستاجره

قبلیه باید بره قبض ها رو صفر کنه بعد پاشه
رسید هم بیاره

تا روزی که صاحب خونه بوده اون باید حساب کنه

از روی تاریخ فکر کنم حساب میکنن

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی
مامان دلیار مامان دلیار ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی
مامان آریا🧸و تودلی🤰 مامان آریا🧸و تودلی🤰 ۴ سالگی
مامان سیاوش‌وکیارش مامان سیاوش‌وکیارش ۳ سالگی