۱۴ پاسخ

سلام عزیزم رفتی سونو؟ نی نی خوبه حالش؟

منم امروز رفتم ۸ هفته بودم قلبش تشکیل شده بودضربان قلبش ۱۸۴ بود

بله تشکیل شده ،یکی از علائم رشد جنین تهوع هست خداروشکر ، تا مادامی که تکون جنین و مادر حس نمیکنه با بقیه علائم متوجه رشد و سالم بودن جنین میشه😍

من هرموقه تهوع دارم خیالم راحته بچم سالمه

اینشالا ک تشکیل شده 🤲❤️

ان شاالله صدای قلب کوچولوشو بشنوی و صحیح و سالم بغلش بگیری برای منم دعا کن امروز ساعت ۴ نوبت دارم برا تشکیل قلب

منم امروز نوبت دارم

انشاالله که تشکیل شده و تا اخر زایمانت همه چی طبق صلاح خدا و به میل خودت باشه

منم خیییلی شدید حالت تهوع داشتم ویتامین ب ۶ میخوردم روزی سه تا
الان کمتر شده روزی دوتا ب ۶ میخورم

منم تهوع شدید دارم
هر وقت بالا میارم خداروشکر میکنم ک حال نینیم خوبه
نمیدونم چرا احساس میکنم بخاطر رشد نینیه ک من بالا میارم

منم حالم اینجوره قلبشم تشکیل شده

چن هفتته

منم همینطور دارم میمیرم از تهوع😭

ایشالا بدون مشکل تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد