سلام عزیزم رفتی سونو؟ نی نی خوبه حالش؟
منم امروز رفتم ۸ هفته بودم قلبش تشکیل شده بودضربان قلبش ۱۸۴ بود
بله تشکیل شده ،یکی از علائم رشد جنین تهوع هست خداروشکر ، تا مادامی که تکون جنین و مادر حس نمیکنه با بقیه علائم متوجه رشد و سالم بودن جنین میشه😍
من هرموقه تهوع دارم خیالم راحته بچم سالمه
اینشالا ک تشکیل شده 🤲❤️
ان شاالله صدای قلب کوچولوشو بشنوی و صحیح و سالم بغلش بگیری برای منم دعا کن امروز ساعت ۴ نوبت دارم برا تشکیل قلب
منم امروز نوبت دارم
انشاالله که تشکیل شده و تا اخر زایمانت همه چی طبق صلاح خدا و به میل خودت باشه
منم خیییلی شدید حالت تهوع داشتم ویتامین ب ۶ میخوردم روزی سه تا
الان کمتر شده روزی دوتا ب ۶ میخورم
منم تهوع شدید دارم
هر وقت بالا میارم خداروشکر میکنم ک حال نینیم خوبه
نمیدونم چرا احساس میکنم بخاطر رشد نینیه ک من بالا میارم
منم حالم اینجوره قلبشم تشکیل شده
چن هفتته
منم همینطور دارم میمیرم از تهوع😭
ایشالا بدون مشکل تشکیل شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.