نه هیچ چیز نمی شه
من از 27 هفته دهانه رحمم یک سانت و نیم بازه. باز خوبه خداروشکر سرکلاژ بودم
برا دخترم من تو ۳۴ هفته دو سه سانت باز بودم
نه چ خطری دیگه از ۳۶ ب بعد هر وقت ب دنیا بیاد سالمه و نیاز ب دستگاه ندارن من دخترم ۳۶ هفته ب دنیا اومد این یکی هم خیلی هنر کنم تا همون ۳۷ هفته بتونم نگه دارم خیلیع
نه دیگه عزیزم خیلی خوبه که کم کم باید اماده بشه بدنت برای زایمان.هفتتم که خوبه
رفتی تو ماه خودت نه خطری نداره فقط حواست به حرکات جنین باشه
استراحت کن کار نکن
مواظب خودتم باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.