خانوما واسه سونو انومالی مثانه باید پر باشه ؟

۱۰ پاسخ

نه نیازی نیست من حتی چیز شیرینم نخوردم اون روز ناشتا رفتم چون حالم بد میشد

ن ربطی نداره

ب من گفت ۴لیوان آب کافیه قبلش هم خرما خوردم

نه باید چیزای شیرین بخوری که تکون بخوره ولی مثانه باید خالی باشه

برای من گفت باید پر باشه

برای من گفت باید آب زیاد بخوری مستانه پر باشه

نه عزیزم خالی باشه فقط چیزای شیرین با خودت ببر

نه نیازی نیس

نه فقط یکم بستنی یا آبمیوه بخور

از چندهفتگی تاچندهفتگی بابد داد

سوال های مرتبط

مامان آنیا🩷 مامان آنیا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی