نه نیازی نیست من حتی چیز شیرینم نخوردم اون روز ناشتا رفتم چون حالم بد میشد
ن ربطی نداره
ب من گفت ۴لیوان آب کافیه قبلش هم خرما خوردم
نه باید چیزای شیرین بخوری که تکون بخوره ولی مثانه باید خالی باشه
برای من گفت باید پر باشه
برای من گفت باید آب زیاد بخوری مستانه پر باشه
نه عزیزم خالی باشه فقط چیزای شیرین با خودت ببر
نه نیازی نیس
نه فقط یکم بستنی یا آبمیوه بخور
از چندهفتگی تاچندهفتگی بابد داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.