حالم خوب نیست حالت خفگی دارم کسی خانه نیست معدم سنگین شده چکارکنم

۵ پاسخ

زنگ بزن اورژانس راهنمایی میکنه

باید به زورشده بالا بیارم دارم خفه میشم بقران

۳ساعت ازناهارخوردن می گذره

سعی کن بالا بیاری حالت بهتر میشه

چی خوردی ناهار؟

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری