خانوما هماتوم خطرناکه؟خیلی از دیشب استرس گرفتم😥

تصویر
۴ پاسخ

منم داشتم جذب شد ۶هفتگی الان ۱۰هفتگی بازم هماتوم دارم. امپول پروژسترون شیاف میزارم

نه ما نسل هماتومیم اگ نداشتی باید تعجب میکردی😐 نمیدونم چیه تغذیس اب هواست چیه هممونو درگیر کرده، نه من داشتم هشت هفتگی انقد شیاف زدم تا 12رفتم رفع شده بود

منم داشتم با شیاف و استراحت جذب شد

نه ولی فقط باید استراحت کنی من الان از استراحت زیاد خستم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان الوین💙👼 مامان الوین💙👼 ۱ ماهگی