۳ پاسخ

من با نظر دکتر موافق نیستم.
خودت میتونی یهو روال زندگیتو عوض کنی؟؟!!

دختر من ۸ کیلوعه برو خداتوشکر کن

اگ وابستگی ب سینه داره نمیتونی یهو قط کنی بچه استرسی میشه لجباز میشه

سوال های مرتبط

مامان مایا مامان مایا ۲ سالگی
دختر من از ماه های اول رفلاکس داشت
وزن تولدش هم ۲٫۷۶۰ بود
هر منو میدید دل منو میشکست

برای کمکی شیر خشک سیمیلاک گلد دادم. همراه شیر خودم.. وقتی برای چکاب بردم دکتر گفت چکار کردی وزنش خوب شده همون کارو ادامه بده
از ۶ ماهگی شبا نمیخورد بیشتر میخوابید من با بازی و کلک بهش شبا شیر میدادم
اوایل میخورد تا ۱۱ ماهگی شبا شیر خشک هم کنار شیر مادر میخورد. اگه چند شب شیر نمیخورد مشخص بود که لاغر شده

تا ۱ سال و ۴ ماهگی شیر خودم رو شب میخورد از بس به بچه شب بزور شیر خشک داده بودم که وزن بگیره
دیکه خودش عادت کرده برای شیر مادر بیدار می‌شد

تصمیم گرفتم شیر شب رو قطع کنم وزنش دیکه خوبه رشدش هم خوبه
شیر جلوی غذا خوردن طبیعی رو میکیره

۱ سال و ۴ ماهگی برای قطع شیر شب دیره بچه هوشیار شده روتین داره
پس روتین جدید چیدم
بازی با فعالیت زیاد توی غروب -شام- حموم و بازی توی حموم با پدرش- سرلاک رو که تا حالا ندادم به برنامه ش اضافه کردم که دیگه سیر سیر باشه -مسواک-
بعد کمی شیر مادر و خواب


یک هفته بعد کاملا عادت کرد فقط دو شب سخت بود
شب اول دو ساعت گریه کرد
همسرم تسلیم شد میگفت شیر بده اما من ندادم


بچه عادت کرد بدون شیر شب بخوابه اما با آب زیاد


حالا دیگه وقت این بود که شیر موقع خواب هم قطع بشه چون مسواک‌میزد اما بعدش دندونش شیری می‌شد

این شیر هم دو شب طول کشید

خدا روشکر
این وظیفه رو انجام دادم قبل اینکه به دندون هاش آسیب برسه