اگه بپر بپر کنی باز نمبشه ؟😅
والا من همه کار کردم. پیاده روی. جارو دستی کف خونه کشیدن. رابطه بدون جلوگیری. شیاف گل مغربی. آب طالبی. شربت خاکشیر. شربت زعفرون.پله ولی همچنان کامل بسته س
من از الان باز شده😐
من هر کاری کردم باز نشد آخرشم چهل هفته بدون درد بستری شدم
شیاف گل مغربی خوبه
والا کلا استراحت مطلقم سزارینی هم هستم دهانه رحمم یه سانت بازه
هیچکاری نکردم ولی یه فینگر بازه
سزارینمهستم
تامیتونی پیاده روی کنخیلی کمکمیکنهمنتو این هفته میرم معاینه لگنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.