۳ پاسخ

والا هیچ علائمی ندارم😐😑

من دو روز دیگ موعدمه ,تا سه چهار روز پیش تیر کشیدن ی طرف شکم و گرفتگی و درد پریودی داشتم الان هیچی ندارم نوک سینم یکم حساس شده دست زدنی معلوم میشه بی بی چک زدم منفی شد

من ۵ روز مونده ب موعدم از روز ۱۳ آزاد سازی بی بی چکم داره هاله میندازه امروزم روز ۱۶ آزاد سازیم بود بازم بی بی انداختم هاله داشت. نمیدونم بخدا چی میشه. اگ میتونی تامیکام بخون گلم

سوال های مرتبط