۵ پاسخ

پسر من دنیا اومد ۱۷۰۰ بود بستمش به شیرخشک بیومیل تمام شیرخشکارو تست کردم فقط این جواب بود به غذا که افتاد هرروز ناهارش ماهیچه با فرنی که بدون شکر و شیر بود مخلوط میکردم میکس میکردم میدادم تا یکسالگیش که وزن گرفت... الانم که غذای سفره له میکنم میدم صبونه چای خیلی کمرنگ بایکم شکر و پنیر یذذره کره نون تریدمیکنم میدم بعضی وقتا نون وشیرپاستوریزه... دوساعت بعد سیب رنده میکنم با دوتا دونه بیسکوییت مادر و یکم شیر مخلوط میکنم رو بخاررکتری گرم میکنم میدم.. هرروزم موز و شیروفرنی مخلوط میکنم میان وعده بعدازظهرشه... ببین نمیخوره اما حواسشو پرت میکنم با نوک انگشتم که شستم تمیز یذره یذره میزارم دهنش چون گاهی وقتا با قاشق نمیخوره
من پسرمو اینجوری وزن دادم الان نزدیک ۱۱ کیلو شده .. بازم کمه

دختر من

دختر جاریم .۸ماهشه ولی ببینی انگار هنو ۴ماهشه انقد ک لاغر و کوچولو مونده

سلام منم دخترم 3200 ب دنیا امد اما الان یک سالش 7 کیلو
هر موقع ام بهش میرسم غذا مقوی قلوه و ...اسهال میشه
ولش کردم دیگ انشالله خودش بعدا خوب رشد کنه

دختر من
خیلی جون‌ نداره
شیر خشکشو عوض کرد دکتر
یکم جون گرفته بود
اسهال شده
الان درگیریم
دوباره برگشتیم به حالت قبل

سوال های مرتبط