خانما من نمیتونم چیزی بخورم یعنی بدنم ضعف میکنه چیکار کنم پس

۲ پاسخ

منم تو هفته ی شما همینطور بودم،از ضعف گریه میکردم ولی نمیتونستم چیزی بخورم…هم مکمل هایی که دکترم برام نوشت حالمو بهتر کرد و هم اینکه چند بار ب زور سعی کردم آب قلم بخورم و حس میکردم بهتر میشد ضعفم…یا به زور بادوم میخوردم
هفته ت بره بالاتر بهتر میشه اشتهات

منم مثل شمامم نمیتونم چیزی بخورم دیابت هم دارم این کارمو سخت کرده واقعا نمیدونم چی بخورم

سوال های مرتبط