منم تو هفته ی شما همینطور بودم،از ضعف گریه میکردم ولی نمیتونستم چیزی بخورم…هم مکمل هایی که دکترم برام نوشت حالمو بهتر کرد و هم اینکه چند بار ب زور سعی کردم آب قلم بخورم و حس میکردم بهتر میشد ضعفم…یا به زور بادوم میخوردم
هفته ت بره بالاتر بهتر میشه اشتهات
منم مثل شمامم نمیتونم چیزی بخورم دیابت هم دارم این کارمو سخت کرده واقعا نمیدونم چی بخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.