سلام خانما هزینه زایمان الان چنده؟ازاد بدون بیمه

۶ پاسخ

سعدی ازاد 75 اتاق 5 تخته
با بیمه پایه 20 کم میکنه
بیمه سلامت میتونی بشی

من بیمه سلامت دارم طبیعی تو بیمارستان دولتی ۵ تومن گفته اما آزادش تو همون بیمارستان ۳۵ تومنه

آزاد بیمارستان میلاد اتاق ۲تخته هفته پیش هزینش ۶۸شد..

بستگی به بیمارستان داره خصوصی باشی خیلیاشون۳۵تا ۷۰ فاکتور میکنن

بستگی به بیمارستانی که میخوای بری داره و نوع طبیعی و سزارینش فرق میکنه

بیمه سلامت شو حتی بیمارستان دولتی هم خیلی زیادمیشه آزاد

سوال های مرتبط

مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجو دِلا🎀 مامان جوجو دِلا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری