بالای ۱۰ نگران کننده نیست
نه عزیزم نگران نباش هنوز وقت داری به تغذیت برس حتما تا موقع زایمان اوکی میشه از من یه هفته بیشتر رسیدگی کردم از7 شد 21
واسه من ۷ بود خوتمو بستم به پاچه و ژله و دلستر و تخم مرغ آب پز و جوجه کباب و لیدی میل بعد دوهفته شد ۱۱،حالا باز شنبه باید برمببینم چند شده
نگران نباش عزیزم خوب میشه
از من7درصد بود مربوط به قد بچه میشه به دکتر گفتم گفت نه که خودت رشیدی و قد بلند به خودت رفته 😀 😅 😂 قدم160
من ۳۲ هفته ۱۹۰۰ بود دکتر گفت خوبه
الان برا شما توی ۳۴ ۲۱۰۰ خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.