۶ پاسخ

من پسرم خیلی نفخ میکن شبا موقع خواب میدم

مال من تو یخچاله وقتی دل درد داره میدم بهش

من که ندادم تا الان

اگه کولیک نداره نده
من تو یخچال دارم اگه یهو دل درد بشه بهش میدم

تا ۶ ماهگی نی نی ها درگیر کولیک هستن باید داد

منم میدادم الان اهورا نی نی میدم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۰ ماهگی