۹ پاسخ

بخاطر قرص آهن هس دیگه

وقتی قرص آهن بخوری همینجوریه

نه اینجوری نبود

بخاطر قرص اهنه

آهن میخوری حتما

واس من ففول بخورم اینطوری میشه

من هنوز همینطوره

آره طبیعی هست . من تا ۲۰ روزگی هنوز سیاه بود

نه یه دکتر برو

سوال های مرتبط