۷ پاسخ

نه نیازی نیس

این چیه؟من ندادم که

نه عزیزم
من عصر آزمایش دادم مشکلی نبود
راستی اگه هنوز اسم نینی رو انتخاب نکردی، من تو بله یه کانال درست کردم که هر روز هر چی اسم سرچ میکنم با معنی و ریشه اسم داخلش میذارم. اگر نیاز به نظرسنجی بین چندتا اسم داشتی هم برات میذارم اونجا. شاید به دردت بخوره
انشالا نینی رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال:
@nininaam
یه کانالم برای معرفی سایت‌ها و سیسمونی فروشی‌های خوب زدم که هر کی از هر جا خرید داشته و راضی بوده معرفی میکنه، شاید بتونیم به هم کمک کنیم تو این شرایط اقتصادی بهترین‌ها رو واسه تودلی‌هامون فراهم کنیم 😊
آیدی کانال:
@ninisismooni

اگه ناشتا باشی بهتره

نه نیازی نیست من بعدازظهر آزمایش دادم

من ناشتا بودم
ازمایشگاهم گفت باید باشی

نه عزیزم نیازی نیست.

سوال های مرتبط