من ساعت ۱۲ پوشکشو عوض میکنم لامپ هارو خاموش میکنم قنداقش میکنم میذارم تو جاش بعد ی شیشه شیر میذارم دهنش میخوره خوابش میبره
یکی دو بار هر شب ساعت دوازده شب ببر حموم ۹۰تا شیرخشک بهش بده بخوره و بخوابه
من سر شب شیر میخوره یجوری عمیق میخابه میگم فوقش یبار دیگ پاشه با ذوق میخابم ب یه رب نکشیده صداش میا امشب تصمیم گرفتم نخابم دیگ واقعا خستم از بیدار شدنای زود ب زود
ماتنظیم نمیکنم اونا خوابای مارو تنظیم میکنن
والا ماهرشب تنظیم میکنیم فردا یه مدل دیگس موفق نشدیم ۲ ماهه
الان بچه من بیدارع تنظیم ندارع عشقش بکشه خوابه نکشع بیدار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.