کسی از این پودر خورده خوبه واسه افزایش شیر

تصویر
۵ پاسخ

من قطره شیر افزا میخورم بنظر خودم خیلی موثر بوده

اره من خوردم خوب بود

اره من قبلا میخوردم خوبه

اره
برامن اثری نداشت

من خوردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی