کسی از این قطره خورده خوبه واسه شیر

تصویر
۴ پاسخ

قرصش خیلی بهتر از اینه البته خیلی گرون ترم هست قرصه

من قرص و پودر شیر افزا رو میخوردم از پودرش داخل یه لیوان آبمیوه مخلوط میکردم میخوردم

اره خوبه من همینو هم قرصش رو باهم میخوردم

اره من خوردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان امیر سام حسین مامان امیر سام حسین ۱۵ ماهگی
مامان جوجم مامان جوجم ۱۵ ماهگی
مامان Panah😻 مامان Panah😻 ۷ ماهگی
مامان النا 💕نورا مامان النا 💕نورا ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی