۳ پاسخ

هوا گرمه الان موقع خوبیه برا جیش گرفتن گناه دارن تو لاستیک یا مای بی بی باشن پسرم پاش ریخته بیرون به مای بی بیو لاستیک حساسیت نشون داده باید بلاخره از یجا شروع کرد

منم الان ۱۵روزی میشه میبرم بیرون جیش می‌کنه هرربع ساعت جیش رونمیگه کلا اما پی پی رومیگه خبر می‌کنه
تاکوچیک هستند باید یاد داد دیگه بزرگ شدن که تنبل میشن اما شب وقت خواب پوشکش میکنم جیش می‌کنه اینجور نیست شاید پسرت ترسیده چراجیش نمیکنه

من الان هشت روزه نیم ساعت یبار میبرم جیش می‌کنه
ولی اخلاقش خیلی عوض شده لجباز شده یبوست شده
هر سری میبرم دسشویی جیش می‌کنه ولی
شب تا صبح جاش خشکه
بیرونم میبرمش دوسه ساعتی بازم جاش خشکه
نمی‌دونم کار درسته یا ن یکسری مامانا اینجا بهم گفتن به بچه داری آسیب میزنی
استرس گرفتم ناامید شدم موندم چیکار کنم

سوال های مرتبط