۵ پاسخ

من همه جا رفتم تغریبا🤭

گلم ادیت آتلیه ای واسه نینیت خواستی روبیکا در خدمتم09043693316

منم عین شمام دو سه بار بیرون رفتیم با ماشین اونم هوا بهاریه
یه لحطه آفتاب میزنه میپزیم شیشه هارو نمیشه. داد پایین
بعد بادی میشه همسرم پیاده میشه میگم باد میخوره بی قرار میشه شبا الان از دیشب نخوابیده یکسره بیدارم تا همین الان

والا منکه همه جا رفتم از بازار بگیر تا مهمونی

هیچی
جز یبار خونه مامانم فقط بهداشت اینا میبرمش یا چکاب بشه پیش دکترش

سوال های مرتبط